Tuesday, February 16, 2016

Sangkakan Isteri Memakai Buah Dad4 Palsu !!! Rupa-rupanya…..

Seorang lelaki mendakwa secara tidak sengaja mengadakan hubungan se ks dengan kembar isterinya sebelum menyedari insiden tersebut selepas mendapati wanita yang disangka isterinya itu memiliki buah dada palsu.


Sangkakan Isteri Memakai Buah Dada Palsu, Rupa-rupanya…

Menurut laporan portal berita antarabangsa, Metro. uk, kejadian berlaku ketika mereka bertiga bercuti di Las Vegas baru-baru ini dan pulang ke bilik dalam keadaan mabuk. Lelaki tersebut yang dikatakan terlalu penat tanpa berfikir panjang baring di atas katil yang mana menyangka wanita disebelah adalah isterinya.

Tanpa berfikir panjang, lelaki tersebut dengan ghairah memeluk ‘isterinya’ sambil meraba buah dadanya.

“Kejadian itu berlaku sekitar 2 pagi dimana kami semua pulang ke bilik dalam keadaan sangat mabuk. “Kami berpelukan dan saya mula meraba buah dadanya. Bagaimanapun, saya mendapati buah dadanya cukup pejal seperti belon. “Dalam keadaan mabuk, saya terus tergamam dan menyedari bahawa saya telah meniduri adik kembar isteri saya iaitu Jody,” katanya.

Tambah mengejutkan apabila selang beberapa saat, isterinya masuk ke bilik dan menyalakan lampu.

“Isteri melihat saya dan Jody dalam keadaan telanjang. Dia menjerit pada kami berdua. “Jody terjaga dan terus melompat dari katil,” katanya lagi menceritakan kejadian tersebut.

Akibatnya, lelaki tersebut difahamkan akan berpisah dengan isterinya.

“Walaupun mereka kembar, saya benar-benar tidak berminat kepadanya. Jody lebih kepada seorang ‘gadis parti’. “Sangat mementingkan diri dan sia-sia (memiliki buah dada palsu). Sebaliknya, isteri saya seorang yang manis, semula jadi, baik hati dan tidak mementingkan diri,” jelasnya.

Moral Of Story Janganlah Mabuk Haha…

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts